Very rich and varied buffet based on seasonality. very good onion soup. abundant first courses. only on the desserts I was a little disappointed. Giorgione a legend.
I would just like to express a constructive criticism: the waiters put a little pressure to speed up the clearing of the tables. since there is only one shift (we eat at 1pm and there is no second round of tables) I don't see the need for it.
Maurizio Gaetani
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08 Aprile 2025
6,0
Feeling at home, with the imperative of "I do as I please!"
Andrea Scocchera
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05 Aprile 2025
10,0
Pleasant dining experience. Self-service appetizers and these alone can be enough to satiate the sight, the palate and the stomach. Then followed by two quality first courses and two second courses. Unfortunately, the latter are difficult to finish, but they give you the opportunity to take them away with the packaging they provide. We can almost say it's a fixed menu that varies every time, drinks not included, at 38 euros per person, but it's still worth it. Book early. Possibility of finding parking in the surrounding streets and the post-lunch walk around the town of Montefalco is also pleasant.
Angelo M.
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01 Aprile 2025
10,0
Spectacular buffet, first courses too banal, second courses average for these types of restaurants.
For the price it is well worth it, for the distance only if combined with a tour in the area.
fabio m.
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01 Aprile 2025
10,0
4 friends left from Turin with a reservation made well in advance (November 2024). The location is large and rustic with a small corner dedicated to the appetizer buffet. In this regard, we recommend arriving when the restaurant opens to avoid the crowd of people who do not always remember good manners. Before even finishing the appetizers at the table, they start serving the two first courses and immediately the second courses and desserts arrive, all this in less than an hour. Expectations were very high, Giorgione is a one-of-a-kind character (met in person and had a laugh) but unfortunately the same cannot be said for his restaurant. What can I say, the middle way is a "half" disappointment!
CHRISTIAN SANDRETTO
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30 Marzo 2025
6,0
Reservation made 8 months in advance because these are the necessary times. Excellent free starters, good first courses, second courses and desserts brought to the tray chosen by the kitchen. Giorgione personally greets all the tables, he is a real character. It alone is worth the price of the experience. Super recommended!
Luca Passini
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30 Marzo 2025
10,0
Top starters
Traditional first courses (it's an advantage)
Good seconds
Sweets perhaps to vary
Great service and exceptional environment
Marco Mangiantini
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29 Marzo 2025
6,0
An experience that goes beyond good food.
I expected a nice lunch, but I found much more: an authentic atmosphere, a welcoming and prepared staff, and above all Giorgio, who more than a "star" is a true host, with a rare kindness and an uncommon attention to the customer.
A stop that is not only gastronomic, but human. Really good.
Lorenzo Lippi
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28 Marzo 2025
10,0
Giorgione mi ha messo in imbarazzo. Lui merita la stella Michelin per la sua incredibile spontaneità e disponibilità verso chiunque abbia qualcosa da dirgli. La sua cucina, o meglio, la sua formula, mi convince meno.
Per chi non c'è mai stato (come me fino a ieri l'altro), il ristorante offre un buffet straordinario di verdure, formaggi, salse, intingoli e che non ha eguali. Poi ti arrivano 2 primi e 2 secondi stabiliti dalla cucina. È proprio questo il punto che mi convince meno. Preferirei poter scegliere io cosa mangiare, magari tra una scelta limitata a 4 piatti, non di più, ma così devi farti andare bene ciò che ti viene servito. Punto. Questo è l'unico appunto che mi sento di fare a un personaggio che non soffrirà certo per il mio "4". Lui è Giorgione: prendere o lasciare. Comunque sia, è un esperienza umana che consiglio di fare almeno una volta. E lui è davvero una rockstar...
Pevel
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12 Gennaio 2025
8,0
Sono tornata in questo ristorante Dopo vent'anni quando ancora era il vecchio giorgione. Sinceramente è cambiato parecchio diciamo che è normale che abbia cambiato gli standard del ristorante. È diventato un business una industria. È rimasto tutto quanto invariato per quanto riguarda gli antipasti a buffet anche se qualitativamente secondo me è calato parecchio abbiamo mangiato 2 primi e senza infamia senza l lode e devo dire niente di che e 2 secondi anche quelli una cosa normale i dolci diciamo che sono proprio da cancellare . Però tutto ciò è normale dovendo servire dei coperti 150 persone il servizio comunque è ottimo prezzo è giusto sicuramente non ci tornerei perché è più un ristorante per turisti tant'è che ne vengono da tutta tutta italia
mauraspin
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09 Dicembre 2024
6,0