Pleasant rediscovery, back after years, I must say one more confirmation. Well done!
Stefano B.
.
17 Marzo 2025
10,0
We were there for a graduation, impeccable service, helpful and kind staff, excellent food
Erika G.
.
07 Marzo 2025
10,0
Excellent panoramic position, clean and well-kept location... simple, good cuisine, but needs to be modernized a bit in the presentations.
monica belloni
.
20 Febbraio 2025
6,0
Dinner with friends, the menu boasts a decent choice, well-presented dishes and a good wine list.
Very nice location.
Very kind staff.
lella riscassi
.
01 Febbraio 2025
8,0
Perfect location for a dinner in total relaxation..👍🥂
Stefano Visconti
.
22 Novembre 2024
10,0
Domenica in famiglia, grazie a tutto lo staff abbiamo optato per assaggiare il menù della rassegna gastronomica lodigiana. Ottime le pietanze dall'antipasto al dolce. Locale accogliente ed elegante. Da provare.
cristia1977
.
03 Novembre 2024
8,0
Having enjoyed the review of the Lodi area, all the courses lived up to expectations.... I also drank good local wines
damiano dosio
.
01 Novembre 2024
8,0
Il ristorante si trova su una collinetta situata poco sopra l'abitato, a ca. 2 km dal castello e dal centro storico ed è immerso in un ampio parco: dispone di una saletta interna e di un'ampia sala ricavata dalla copertura di una veranda.
Locale elegante, con tavoli ben distanziati: servizio cortese e professionale.
Le tre portate principali del menù offrono una scelta tra 5/6 selezioni, alcune anche abbastanza originali: le nostre si sono rivelate di ns. soddisfazione, con l'unica eccezione del piatto di affettati, di livello solo medio (manca il quinto pallino proprio per questo).
Segnaliamo invece l'ottima qualità del sorbetto di mojito (foto).
Abbiamo ritenuto corretto il rapporto qualità/prezzo.
Locale indicato anche per cerimonie, che ci sentiamo di consigliare.
Nuwanda
.
01 Novembre 2024
8,0
Good place to have dinner. We chose a local gastronomic event. Pleasant cuisine, beautiful place, with a very suggestive glassed-in room, the portions a little too small. However, I didn't understand the point of the review since I don't think any typical products or preparations were presented on the menu. The menu included raw ham and bacon with a vegetable and parmesan flan, a saffron risotto with courgette flowers, a duck breast and a dessert made with cream and meringues.
Sara Melocchi
.
29 Ottobre 2024
6,0
Very nice place, clean and comfortable.
Polite and trained staff.
Top food
Omar Anto
.
10 Ottobre 2024
10,0