Bellarium Restaurant In Rivoli

6,2

Basado en 217 opiniones encontradas en 2 webs


6.2
5.2
5.2
6.2

tend

74
Di 170
in Rivoli
42
Di 85
di cucina Italiana in Rivoli

I clienti commentano i loro piatti di...

bellissimo carne pasta pesce

Gestione recensioni

Recensioni Nota
Google 157 8.2
Recensioni Nota
TripAdvisor 59 8
La proposta gastronomica era buona. Abbiamo mangiato bene, la carne era ottima. Anche la scelta di vini era buona. Il personale molto gentile. Quello che fanno, lo fanno bene.
Più commenti
in TripAdvisor
.
04 Gennaio 2025
8,0
We stopped by chance. Some very good and well prepared dishes. The desserts are good Fish starters not fantastic. Overall a good dinner
Più commenti
in Google
.
30 Dicembre 2024
8,0
Excellent value for money. Possibility to choose tasting menu
Più commenti
in Google
.
10 Novembre 2024
10,0
Settimana scorsa siamo stati qui a cena due volte, essendo il ristorante dell'hotel dove risiedevamo. Si tratta di un ristorante abbastanza elegante e con del personale davvero di rara gentilezza. I prezzi sono assolutamente in linea con quelli visto anche a Torino, forse anche leggermente più bassi e comunque in linea con la qualità del cibo servito. Hanno sia hamburger gourmet, che diverse pinse, che piatti più da ristorante. Davvero ottime la loro battuta di fassona o i loro agnolotti del plin e superlativo il bunet. Se siete in zona lo consiglio fortemente.
Più commenti
in TripAdvisor
.
30 Agosto 2024
10,0

Ristoranti simili a Torino

6,2
390
Recensioni

Torpedo

16/02/2025: Excellent food and dining room staff super attentive to the needs of customers and especially the little ones, I highly recommend, a wonderful experience.
21/12/2024: Un accueil parfait et un service impeccable par Vincenzo et sa collègue . Nous avons très très bien mangés … De l entrée au dessert aucune fausse note ! Merci beaucoup et bravo au chef
6,2
130
Recensioni

L'Incontro

21/02/2025: Restaurant with very good traditional cuisine. Friendly staff, excellent choice for a quiet lunch.
17/01/2025: The lady at the checkout turned out to be arrogant and very rude. Given the answer I would like to clarify my/our truth. The gentleman of the review, therefore me and I am the one who paid n. 3 advance fees referring to the agreed menu, moreover I am the person who paid the fee to close the unpleasant situation. Nobody, much less asked that the payment be made by a single person, if that were the case you would not have accepted individual payments, except those with POS. None of the 16 paying customers, who she calls "smart ones", escaped the payments thus occurred n. 3 advance payments by bank transfer, n. 5 half POS quotas, the remaining n. 8 in cash (of which a family of 4 people who paid in a single payment). I don't know how the Owner/cashier marked the nos. 5 payments in cash and summing up in relation to the receipt issued, but I know that it would have been enough, before being rude, to take time, check calmly, perhaps checking the amount collected at the time compared to the amounts issued. The only solution to dispel all doubts, but rudeness prevailed.

Invita un ristorante

Il tuo browser non ha questa funzionalità