Excellent quality sushi, remarkable choice. Too bad for the decidedly inadequate service.
Filippo Garofalo
.
12 Aprile 2025
10,0
Thank You, very, very good and nice
Natalia Kolasińska
.
11 Aprile 2025
10,0
We enjoy it every time we go. Great fish!
Angelo Fasoli
.
14 Febbraio 2025
10,0
The new restaurant in Yoshinobu is getting closer and closer to Japan, essentiality and simplicity to enhance the flavours, courtesy, competence and availability as always, now 15 years since the first time. And every time like the first, every time the quality of the fish that distinguishes it and the ability to know how to enhance it, makes it a unique place for me. PS taste the Morone...😉
Maria Grazia Carnovale
.
14 Febbraio 2025
10,0
A real must for anyone who loves Japanese sushi made by a Japanese person, as it should be done. Prices maybe high in reality, but if you are a quality patient like me you won't suffer too much.
Andrea Kahlberg
.
02 Febbraio 2025
10,0
True Jap Old School..excellent fish and some types of nighiri in Milan only they have..kind and super professional waiters..!!
Fresh and modern environment with a nice large traditional counter.
A few more Uramaki perhaps for the Praise 😉
V A (Vic73)
.
11 Gennaio 2025
10,0
Quality of raw materials of the highest level. Service and environment nothing special. Especially to justify high costs. Still recommended.
Simone Proserpio
.
25 Novembre 2024
8,0
Frequento questo locale abitualmente da tanti anni, sia la vecchia location che quella nuova in via Galilei. Locale unico in Italia per la proposta di pesce di altissima qualità, la selezione di nighiri e braceria lo rende davvero una gemma. Chef Yoshi autorità indiscussa del locale stupisce sempre per la proposta di fuori menu in base alla disponibilità di pesce che trova personalmente al mercato di Milano. Unica pecca del locale, non da poco, è il servizio. Essendo cliente abituale, vengo trattato relativamente bene, anche se per diverse cose devo richiamare l’attenzione del personale di sala, a volte sbadato, sia con i servizi che con l’uscita dei piatti. Vedo come si pongono nei confronti di clienti nuovi e questo non va bene. Una cosa inconcepibile poi è che se entra un vip lui venga servito subito e il suo cibo scavalchi la gerarchia delle comande, arrivando prima del mio che magari sono 15/20 min che lo sto aspettando. Siamo a Milano e parte del lavoro di avere un ristorante di questo calibro è gestire questa clientela, però non puoi far vedere a tutto il ristorante che le loro comande arrivano subito e tutti gli altri, pure clienti abituali che ci lasciano un sacco di soldi, aspettano come dei poveri scemi. Il servizio va migliorato. Comunque tornerò perché è un locale unico.
Feder
.
23 Novembre 2024
8,0
Very expensive but exceptional food and remarkable quality of raw materials
Sara Pulitanò
.
16 Novembre 2024
10,0