Good food, friendly and fast service
The all-white decor seems very strange.
Roberto S.
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18 Ottobre 2025
8,0
We ate very well and paid fairly
Carmela Ciaravolo
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22 Agosto 2025
8,0
A wonderful experience in a very clean and well-kept environment. The lady in the dining room was truly special. I'm giving it 4 stars only because I've only been there once and tried two dishes. I'll be back.
Luciano Benazzi
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03 Agosto 2025
8,0
Che dire, accoglienza calorosa, piatti liguri molto buoni, tra cui le acciughe ripiene e lo stoccafisso accomodato, e poi il grande Dedo che ti può veramente far passare una serata indimenticabile, se solo si avvicina alla chitarra….
dario c
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14 Giugno 2025
10,0
Overall, the atmosphere was welcoming and pleasant (I mean the location), the owners were a bit hasty and inattentive, but then again, that's in the DNA of some Genoese DOCGs; the wait to be seated, both to order and to eat, was exhausting. 20 minutes passed from when I sat down to ordering, and then another 30 minutes for the first course. I don't know how many waiters they have in the kitchen, but having a lot of waiters and an empty kitchen is of little use, even though there were 2 people serving in the dining room, plus the occasional help from the owner. I missed the second course between one table and another, small portions (priest's hat or holster), as for the dishes, nothing to say about the quality of the fried food, I have to say it was good, dry fried food "but poor" .... the icing on the cake was when I asked for the salt ..... the owner started asking in the middle of the room facing the diners who had the salt on the table, well .... drawing the conclusions, the food nothing to complain about, if you like waiting a long time, not being considered almost and paying NOT LITTLE this is the place for you, obviously this is my opinion but ..... based on the facts that happened to me that day, a Monday (closing day in the normal period of the year) with EUROFLORA 2025 in progress and at 2:00 pm still people waiting for a table; I understand the desire to increase the number of seats/cash but not at the expense of seated customers
Cesare Luppi
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15 Maggio 2025
6,0
Nel complesso ambiente accogliente e carino ( intendo la location ), i proprietari un pò frettolosi e poco attenti, ma del resto è nel DNA di alcuni Genovesi DOCG ; l'attesa da seduto sia per ordinare sia per mangiare è stata estenuante , da quando mi sono seduto all'ordinazione sono passati 20 min. per poi attendere altri 30 min. per la prima portata, non so quanto personale abbiano in cucina ma avere molti camerieri e la cucina sguarnita serve a poco, anche se in sala erano in 2 a servire più l'aiuto sporadico del proprietario ; la seconda portata se la sono persa tra un tavolo e l'altro, porzioni scarse ( cappello di prete o fondina ), per quanto riguarda i piatti nulla da dire sulla qualità il fritto devo dire che era buono, frittura asciutta "ma scarsa" .... la ciliegina sulla torta è stato quando ho chiesto il salino ..... la proprietaria si è messa a chiedere in mezzo alla sala rivolta ai commensali chi avesse il salino sulla tavola , mah ....tirando le somme , il cibo nulla da ridire, se vi piace attendere molto, non essere quasi considerati e pagare NON POCO questo è il locale per voi , ovviamente questo è il mio pensiero ma..... basato sui fatti che mi sono capitati quel giorno , un Lunedì ( giornata di chiusura nel periodo normale dell'anno ) con EUROFLORA 2025 in corso e alle 14:00 ancora gente che aspettava un tavolo ; comprendo il desiderio di fare coperti/cassa ma non a scapito dei clienti seduti
Cesare L
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13 Maggio 2025
6,0