Good mac, parking is on top, you need to drive through the gas station and turn right up.
Dmitrii
.
28 Aprile 2025
10,0
Simply MC Donald's, convenient for a quick snack, for the parking and proximity to the ring road,
Sergio De Crescenzo
.
19 Aprile 2025
8,0
Fast food and everything good, there is parking in front or down on the service road
Jose Roberto Escobedo Esteban
.
14 Aprile 2025
10,0
Everything at the top and very friendly staff
Tina Scognamiglio
.
08 Aprile 2025
10,0
TOP hospitality, staff and organization
Daniela Molari
.
08 Aprile 2025
10,0
Quick and excellent service, welcoming, friendly staff, especially Stefania.
Clean place. The
Advise
Dafne
.
08 Aprile 2025
10,0
Everything at the top…
From welcome to organization and staff
Francesco Toscanesi
.
08 Aprile 2025
10,0
After the renovation works, hygiene and order are now a reality. Finally!!
Guglielmo Marotta
.
06 Aprile 2025
8,0
Ho fatto visita stasera al Mc Donald's di Doganella ma me ne sono andata insoddisfatta del servizio del collaboratore all'interno del locale.
Ho chiamato più e più volte davanti al bancone il responsabile 'Mauro', letto dal suo cartellino del maglioncino, ma mi ha snobbato con aria prepotente e indifferente non prestando attenzione e disponibilità alle mie richieste. Fortunatamente c'erano altri due ragazzi con la sua stessa camicia che, vedendo la sua indisponibilità, mi hanno prestato aiuto e ascolto.
È vero, siamo in un fast food cosa possiamo pretendere?! Ma credo che nel momento in cui siamo esposti col pubblico quindi 'clienti' dovremmo essere totalmente empatici e servizievoli, spero prendiate provvedimenti verso questi atteggiamenti negativi per un servizio diverso, quindi migliore.
Ginevra M
.
28 Marzo 2025
6,0
I visited Mc Donald's in Doganella this evening but I left dissatisfied with the employee's service inside the restaurant.
I called the manager 'Mauro' several times in front of the counter, reading from his sweater tag, but he snubbed me with an overbearing and indifferent air, not paying attention and availability to my requests. Luckily there were two other guys wearing the same shirt as him who, seeing his unavailability, lent me help and listened.
It's true, we're in a fast food restaurant, what can we expect?! But I believe that when we are exposed to the public and therefore 'customers' we should be totally empathetic and helpful, I hope you take action against these negative attitudes for a different and therefore better service.
Ginevra Mavilla
.
28 Marzo 2025
6,0